Öncelikle merhabalar herkese. 7 haftalık gebeyim progestan kullanıyorum fakat hafif kan ile karışık kahve rengi akıntılarım devam ediyor. Doktorum kese iyi görünüyor dedi kalp atışları duyuldu çok şükür. Ama geçmeyen bir akıntım var ne yapmalıyım sizce bende olan enfeksiyondan kaynaklanıyor olabilir mi çünkü idrar enfeksiyonu olduğuna eminim çok fazla sarı akıntılarım oluyor. Bu durumu yaşayan var mı bayanlar yardımcı olur musunuz?