Kızlar selam. Bugün doktor kontrolümüz vardı. Bebek 3250gram 50cm olmuş 🧿 çatı muayenesi yapıldı, hiç korkulacak birşey yok 5 saniye sürüyor sürmüyor. 1-2 cm arası açılmam başlamış. Rahim ağzım yumuşamış. Doğumun kolay gerçekleşebileceğini söyledi, mutlu oldum. 12.haftamdan beri pilates yapıyorum. 35.hafta itibari ile de hurma ve ahududu yaprağı çayına başlamıştım. Günde yarım saatte pilates topu üzerinde hareketleri yapıyorum. Faydasını gördüm çok şükür 🙏🏻 Artık bebisin gelmesini bekleyeceğiz. Bu arada gebelik şekeri olan bir anneyim, sorularınız varsa süreç hakkında seve seve yardımcı olmaya çalışırım.