Barlas_mom çok değil canım panik yapmanı gerektirecek bir değer değil bende ilk 25 başladım perşembe kontroldeydim 4,20 civarı çıktı ilacı 50 mg yükselttik takip edilecek her ay ona göre doktor arttırıp azaltıyor normalde bir rahatsızlığım yok ama ilk gebeliğimdede yükselmişti ilaç kullandım şimdide 🤷🏻♀️ Ama korkma fark edilmiş ve ilaç başlamışsın düşer o ilacı unutma her gün düzenli aç karnına Alman gerekiyor