Bebegimm111 Fatma_tapo1 uyusturun de canm dikiş atılırken yaparlar korkulck hiç bişeyy yok için rahat olsn 🤗
CansuDRY Fatma_tapo1 Uyuşturuyorlar tabii ki. Ama zaten ıkınmaktan orası kendi uyuşuyor.😅 Uyuşturmasalar da olur bence.
Fatma_tapo1 Bebegimm111 Cok teşekkürler gerçekten içim rahatladı gebeligimin başından beri bu korkuyla yaşıyorum 😅❤️🙏
Fatma_tapo1 CansuDRY İlk doğum olacağı için hiç bişey bilmiyorum büyüklere soruyorum ama korkmiym diye bişey söylemiyorlar görürsün diyorlar onun için çok korkuyordum ama şimdi rahatladım teşekkürler ❤️🙏