halimecote Mehabalar dişim için hastaneye geldim fakat çok geç işleme başladılar sanırım sağdığım süt yetmeyecek bebeğime. Mama da bir seferlik olacağı için almak istemedim ama bir sorayım dedim. Ne verebilirim bebeğe acaba
Deletedmom73711 halimecote Mama alacaksınız mecbur ne verebilirsiniz başka? Ufak bir paket alın dursun yediğini yesin yemediğini ihtiyacı olan birine verirsiniz ya da dolapta durur. Mamadan ve sütten başka bir şey içemez.🤷🏻♀️
gamzosgamzos halimecote 3 aylık bebege mama veya anne sutunden baska birsey verilmez ziyan olsun istemiyorsanız aptamilin kutularda maması var ml lik ondan alabilirsin
gamzosgamzos halimecote https://images.app.goo.gl/egVToZMa8WfRRYxf9 bak bu sekildr migroslarda satiliyor diye biliyorum
halimecote Mrvsmt2502 emzirdim dişe girmeden de ama yinebir evham yaptım. sağdığım süt yetti çok şükür uyudu bebiş 1 poşet daha sütüm var çok teşekkür ederim
halimecote Deletedmom73711 sağdığım süt yetti çok şükür uyudu bebiş 1 poşet daha sütüm var çok teşekkür ederim
halimecote gamzosgamzos sağdığım süt yetti çok şükür uyudu bebiş 1 poşet daha sütüm var çok teşekkür ederim
Mrvsmt2502 halimecote emzirme önlüğü gibi bi şey taşısanız tenhada falanda emzirebilirsiniz aslında 🥰 ya da kavanoz mamalardan tercih edebilirsiniz ama her yerde satılmıyor