Babybaby033 Kızlar bebeğim 2 hafta ilerde gözüküyor gelişim olarak ne zaman gitsem böyle başından beri ya ben yanlış hatırlıyorum adet tarihimi ama imkansız gibi. Neyse böyle bir şey yaşayıp doğuran oldu mu bir sorun oluyor mu🥺
Husna2734 Babybaby033 canım su an hastane den yazıyorum benim de 2 hafta önde hep Dr bı sorun yok dedi sunan 34. Haftadayim ama ultrason da 36 haftalık gözüküyor 😊