Aozgek 26+4 haftalıgım suyumun biraz fazla olduğunu söyledi cok fazla değilmiş. Böyle seylerde doktor cocuk doğdugunda mide bağırsak problemi olabiliyor dedi o zaman mutlaka suyum fazla de doktora dedi başına böyle bir şey gelen varmı