Onner bende böyle düşünüyorum ama 6 ay önce bı düşük yaşadım ,korkumdan hem gitmek istiyorum hem istemiyorum şuan 5+3gunluguz eşim yengem ve abim biliyor sadece çok tedirginim, kese boş derse yada dış gebelikse ,aklımda bir sürü senaryo , 8 hafta ya kadar bekleyemem beli ama 7 .hafta da gidip kalp atışı duymayı umuyorum