Serapmehmet_19 Esranr95 33+1 haftalığız perşembe kontrolümüz var bakalım doktor ne dicek, ama en son 30.haftada gittiğimde pozisyonu baş geliş di, normal gözüküyor o yüzden net bi tarih vericegini düşünmüyorum doktorun
ayse-huseyin16 Esranr95 32 hafta olduk bizde en son 29. Haftada gitmiştik kontrole bende merak ediyorum ne durumdayız acaba en son baş aşağıydı ama 29 haftada olduğundan dönmüş olabilir🤷🏻♀️ Tekmeleri midemde hissediyorum genelde aşırı bel ağrısı son işlerimi yapmaya çalışıyorum tek başımayım dün çantamızı hazırladık 🥳🌸
Esranr95 Serapmehmet_19 benimde bugün muanem var en son bebeğim iri gidiyordu ama doğum pozisyonunuda almıştı ama bakalım 🤷♀️
Serapmehmet_19 Esranr95 yaa maaşallah canım buraya yaz olur mu haberdar et bizi de😍😍, bende çok merak ediyorum nr kadar oldu durumu nasıl diye, inşallah perşembe gidicez