Kızlar bazen birden alt tarafıma bir şey batıyor gibi oluyor genelde ayaktayken ve adım atmakta zorlanıyorum çok yavaş hareket ediyorum geçti zannediyorum hızlanınca tekrsr giriyo o an öylece kalıyorum neden olabilir acaba. Bir haftadır adet ağrısı gibi ağrılarım da oluyor yalancı sancı muhtemelen ama geldi mi 1;dk yakın sürüyor sonra geçiyor 10-20 dk sonra yine başlıyor. Bebeğimin suyu çok az bu cuma sezeryan günü verecek çoğalmamışsa hemen alacam dedi aşırı korkuyorum. Bu alttan giren batmalar normal mi sizce bu haftalarda