Bende doktorumun kendisine sormadım ama hastane yatış bölümü bana bu cevabı verdi bende anlayamadım. Evet bende aliagada oturuyorum bende ilk Nagehan hanıma gitmek istedim ama klinik olduğu için bana biraz fazla geldi su an can hastanesinin muayene ücretiyle negehan hanımın muayene ücreti arasında da pek. Bı fark kalmadı bence herşey ateş pahası 🤷🏻♀️