Soncul Nus_12 valla izmir yine iyi fiyatlar ben ankaradayım en düşün sadcee doğum7,5 8 binden başlıyo
Mlsrcn Bsra92 ücret ne oluyor doğum icin birde SGK dan yararlanılıyor mu , bazı doktorlar yüzde yüz özel yapıyor aceba öyle mi bilemedim
Serpil35 Egepole gidiyorum bende cok memnunum hersey var kuvez yeterli sayida dogum aninda hersey olabiliyor o yzuden kendimi bebegimi riske atmak istemiyorum tavsiye ederim yeni binaya taşındı evet biraz pahali muane 315 doğum 7900
35lavanta Nus_12 Özel çınarlı hastanesine gidiyorum. 190 muayene ücreti 5500 de doğum ücreti nst ücreti almıyorlar.. Doğum için covid testi isteniyor yarın tam detayları öğrenicem isterseniz yazarım yine. Yılların doğum hastanesi ayrıca yenidoğan yoğun bakımıda var allah korusun kimseye gerek kalmasın ama bence bu çok önemli bir kriter
Serpil35 Ama soyle birsey var ben artik 30 haftalik oldum bu haftadan sonra bakarlarmi bana doktorundan memnunmusun ismi ne doktorunun biliyorum cinarli hastanesini.
35lavanta Serpil35 Onur Süleyman Aldemir. Kızımda da kendisi doktorumda ben fazlasıyla memnunum ama herkesin beklentisi farklıdır tabi.. O konu hakkında bilgim yok malesef ama arayıp hastaneyi sorabilirsin
Mlsrcn Merhabalar kızlar can hastanesine gidiyorum ayrıntılı ultrason icin doktorum başka bir doktora perinatologa yönlendirmedi ben bakacağım dedi. Sizlerde de aynı durum oldu mu , ne yapmalıyım bilemedim?
Melisa035 Nus_12 çiğli eğitim araştırma hastanesi güzel bir hastane tavsiye edebilirim ben oğlumu orada doğurdum ve şuan 26 haftalık hamileyim Allah kısmet ederse kızçemi de orada doğurmak istiyorum Selin Aksoy Toklu diye bir doktora gidiyorum kadın dalında o kadar iyi ki ben oğlumu biraz erken kucağıma aldım erken doğum tehditi var diye devlet olunca istediğin doktor doğuma giremiyor maalesef ama ben doğum yaptım cuma günü mesai çıkışı hafta başlangıcında hep doğum haneye gelip beni sormuştu çok çok ilgili bir doktor
Olmuyor-12 Egepole gidiyorum bülent turgut ay doktorumun ismi şok memnunum 7900 dogum ücreti muayenesi 315 tahlil nst falan ücret alınmıyor gitmek isterseniz ama bulent beye randevu bulmakta çok zor belirli bir haftadan sonra bakmayabilir
Mlsrcn Ekol hastanesinde doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı arkadaşlar, doktorum can hastanesinde idi ayrıldı ne yapmam gerekiyor bilemedim
Denizci Mlsrcn Sada hastanesini ekol aldığı için Ekol ün bütün kadın doğum doktorları sada da muayene edip doğumu orda yaptırıyorlar muayene ücreti 315 TL doğumu tam bilmiyorum perşembe kontrole gittiğimde öğrenicem
Mlsrcn Mervetl iki doktorda ekole geçmiş ben randevu oluşturdum fakat doğum ücretleri hakkında bilgi vermiyorlar. Ekol hastanesi Menemen’deki sada hastanesini almıs orada imiş kadın doğum polikliniği. Ücreti çalışanlar icin 315 lira
DEMETT35 Mervetl benim doktorum irfan bey bugün randevum vardı sada hastanesinde şuan irfan bey ve sadık bey