Merhabalar 💕 yaz bebekleri için ne tarz kıyafetler almalıyız ve beden olarak ne almalıyız ben aldıgım tulumları genelde 9 ay alıyorum kışın giyebileceği için o zamanda 4 aylık falan oluyor kat kat giyiniceni düşünürsek 9 ay iyimi yoksa daha küçük mü almalıyım🙏