Bende senin gibiyim canım 2 gün tek.kulandim.oyle duruyo dolapta direk kusuyorum bende ilk gün kustum normaldir dedim baktım durmuyo kusmam 2 günde kullandım yine aynısı oldum aç karnına kullandığımız için bana olmuyor o ilaç bıraktım çok kötü oluyordum