yymommy bence çok gerekli iyi ki almışım dedim. Sütümün gelmesinde büyük etkisi oldu, sarılık oldu süt az geldiği zaman doktor bebek uyurken sürekli sağ iki damla bile çıksa şırıngayla ver dedi. Şimdi sütüm çok olunca göğüslerim ağrı yapıyor sağıp buzluğa atıyorum çok rahatlatıyor. Kiwi almıştım ben A101 den