20Merve20 26 haftalık hamileyim, bebeğim baya hareketliydi karnıma vuruşlarını çok iyi hissediyordum ama son 1 haftadır hareketi çok azaldı bazen hiç hissetmiyorum gibi. Böyle olan var mı aranızda?
Meri3220 20Merve20 gün içinde biz hareket halindeyken 18 saate kadar uyurlarmış artık o evreye geçmişler birde 30dan sonra iyice düzene girer 10 hareket etse yeter diyorlar hem alanı daralıyor hemde dediğim gibi uyuyorlarmış çok normal canım
ZeynebQuliyeva Bende 30hafdadayim tekmesini cok az his ediyom neden boyle olduki her zaman cok haraketliydi wimdi yox
20Merve20 İnsanın içine şüphe düşüyor bir anda hissedemeyince. Hepsi sağlık olsun bebeklerimizin mışıl mışıl uyusun bakalım :)