Pko sendromum var. 3 yıldır hamile kalamıyordum. Bir çok doktora gittim, uzun süre sonuç alamadım. Son gittiğim doktorum eşime keçiboynuzu ve kuru incir önerdi, bana da kilo vermemi ve polenli bal ceviz yememi ve folikasit kullanmamı önerdi, yumurta çatlamasının olduğu günü takip ederek bir ay içerisinde rahatlıkla hamile kaldım ve şu an 3 aylık hamileyim. Diyeceğim o ki çok düşünmemek ve olumsuz konuşan doktoru değiştirmek gerekiyor 😊