MlkArsln Günaydın kızlar.. 17 haftalik hamileyim bi haftadir oturduğum yerden kalkarken kisa sureli olarak belimden karnima bi sanci oluyor. uzun sürmüyo ama simdiden normal mi acaba? doktor kontrolume daha var o yüzden size danışmak istedim.