Demirkarbon Arkadaşlar bugün tam 20 Haftam oldu . Bir erkek bebek bekliyorum. Ama hala hareketleri hissetmedim normal mi ya da ben mi anlamıyorum hareket ediyor da tam ne zaman anlaşılıyor . Yardım lütfen 🙏
MihrimahVeAnnesiii Demirkarbon İlk gebelikte normal deniliyor. 24 haftaya kadar yolu var hatta. Ben 24 haftamda bile çok az veya hiç hissetmedim.
Elilar2225 Ben de hissetmedim daha doktor 22de hissetmeye baslarsın dedi bi problem yokmus bebeğin hareketleri normal aslında
Demirkarbon Doktorum da bana 22 den önce hissetmezsin demişti ama herkes daha 13 haftadan itibaren hissediyorum vs diyor. 20 hafta olmuşsun hissetmiyorsun diyince insanlar strese girdim.