Merhaba arkadaslar 29 haftalik gebeyim,bebegin gelisimi herseyi normaldi detyli ultrasyonda cocuk kardiyolojide bebegin kalbinede baktırmıstım gayet guzel gelismis demisti ama dün bebegn kalbinde ritim bozukluklari saptandi benm gbi olupta dogumdan snra yada anne karninda düzelen var mı,cok telaslandim 3 yasinda kizim vardi dogustan agir kalp hastasi kaybettim tekrar oyle olacak diye ödum koptu