Benim dedim sintigrafi cekilmisti. Ben o zaman 11 12 haftalik hamileydim. Nukleer tip o gun bostu covitin yeni ciktigi donemler. Merkez zaten kaldirimla bir sokaga bakiyordu. Dedem bekleme yerindeyken ben ona su almaya gittim. Suyu getirdim verdim o sirada igne yapiyorlardi galiba radyoaktif maddeyi verdiler. Ben bilmiyorum tabi. Suyu verdim dedi ben gidiyorum dedim ciktim yani yarim dakika yada bir dakika yaninda durdum. Sonra iki gun hic yanina girmedim. Radyasyondan bebegim etkilenmismidir. Cok doktora sordum nukleer tip doktorlarina bana dediler hicbirsey olmaz biz cocugumu nukleer tipta calisirken dogurduk dediler. Yani sure cok az oldugu icin birr dis rontgeni kadar bile radyasyon almamissindir dediler. Size bir danismak istedim. Annelik iste icim icimi yiyor