kurabiyela Kızlar selam dokuz eylül ileri haftalarda muayene için kabul etmiyormus doğru mu bilginiz var mı acaba?
Bscicek Suan gebeyim en bastan oraya takipliyim ,numaralari var arayip bilgi alabilirsiniz,4 sene once yine gebeydim ve 25 haftalik falandim beni o zmn kabul etmemislerdi arayip bilgi almakta fayda var
kurabiyela Bscicek ücretli kısım değil değil mi yani sanırım öğretim üyeleri kısmı farklı oluyormuş hiç gitmedim de oraya
Bscicek Ben suan ögretim uyesine gidiyorum , egeye gidin isterseniz orasi genelde herkesi kabul ediyor