Deletedmom10846 Gamzemert1 en yakın arkadaşımın çocuğunun ismi Göktuğ en güzel ismi kapmış diye söyleniyorum hatta 😊 eşim de hep Alparslan gönlünden geçti. İki isim de güzel bence bnm gönlüm Göktuğ dan yana ama iki isim de çok güzel hangisine karar verirseniz