40+4 hafta olduk bugun kontrolumuz vardi nts istedi doktor ve nts de sanci ciktigini hissedip hissetmedigimi sordu bende hissetmedigimi soyledim oda ister yatisini yapalim ister git uc gun sonra gel dedi ben yatisimin olmasini istemedim cunku ozellikle son bir haftadir sunni sanciyla dogurmamak icin akliniza gelebilecek herseyi yaptim ilk dogumum full sunnj sanciydi ve benim icin cok zor oldu uc gune kadar kanaman suyun vs olursa acilden gel dedi 3 gun sonra gidersem gene sunni sanci vercekler benim gibi yasayan varmi napcam ben 3 gunden once dogurmam lazim 😁😁