tontonhanim Kızlar sizin oralarda erken gebelik testi yatları neler geçen eczaneden sordum da 110 TL dedi predicor marka sizce abartmadı bu fiyati
zz8714 tontonhanim Ben erken gebelik testini herhalde 6 7 ay önce aldım 37 tl idi diye hatırlıyorum ama markasını hatırlamıyorum
Betibella tontonhanim ben erken gebelik testini 20 TL ye almıştım 🤷🏼♀️ Normal testide 5 TL ye marka fark ediyordur tabi fiyatlarda Erken gebelik testine o fiyatı ilk kez duydum ve aşırı abartıııı
tontonhanim zz8714 evet bende 25 TL ye almışım 6 ay önce ama şimdi duyunca şaşırdım sonuçta pis oluyor çöpe atıyoruz
tontonhanim Ereeen yataydayım 6 ay önce 25 e aldım bu yüzden kararsız kaldım direkt doktora gidip kan testi verim daha sağlam olur diyorum
Limonzeytin tontonhanim Eczaneler malesef pahalı oluyor trendyoldan alıyodum ben paket halinde daha ucuza geliyor kısa sürede teslimat yapan firmalardan 😊
tontonhanim Limonzeytin trendyoldan sipariş vermiştim 1 hafta bekledim kargolamadılar iptal ettim çok uygun orada cidden
Limonzeytin tontonhanim Hızlı teslimat diye yazı oluyor bazı firmalarda oralardan siparş veriyodm ben hatta çoköncelerden ovülasyn testleri bile alıyodum sorun yaşamamştm 😊