Talhaaam bir an önce doğmasını neden istiyorsunuz? Zamanı gelip gelişimini tamamladığında gelecek zaten. Bebeğin ciğer gelişimi tamamlandığında bir hormon salgılıyor o hormon açılmayı ve sancıyı arttırıyor. Bebeğiniz dünyaya hazır hissettiğinde gelecektir. Aksi halde küveze girmesi daha zor sizin için