siriniko2511 Ozgamzeoz benimde belimde ve sırtımda çok ağrı vardı. Umutlandırmak istemem ama adetiniz 4 gün falan geçerse bi kan testi yaptırın en garantisi
Tomrishatun Ozgamzeoz sözde 6 Mart bekliyordum bende bugün kahve leke gördüm demekki yakın zamanda adet olcam bu ayda bitti umudumuz🤷♀️
Venus_ Benim bugün dün test yaptım negatifti gelmedi daha ama adet olcak gibi kasık ağrım sızlamalarım var bilmiyorum bakalım ümidim yok 😞