htcmuhammed Ftmgl12 sen canını hic sıkma bebek etkilenmesin Rabbim nefes verdiyse dunyaya gelir yuvana da goturursun bol bol dua edelim kilosuna da cok takilma hâ bak bnm oglum 1bucuk yasinda oldu bile
Ftmgl12 htcmuhammed ben dün akşam saat 11.40 da acil bir şekilde doğum yaptım canım bebek oksijeni anne karnında çok azaldı nst Side iyi değildi hemen alındım
htcmuhammed Ftmgl12 cok sukur sevindim insaAllah biran once cikar yuvaniza gidersiniz Sezryan mi oldn
Ftmgl12 htcmuhammed evet ağrılarım geçti sayılır sadece oturup kalkarken hafif oluyor bebek hastanede sarılık değeri yüksek 😔😔dua eder misiniz biran önce kavuşalım tüm bekleyen anneler evladından ayrı kalmasın kavuşsun 🤲🤲
htcmuhammed Ftmgl12 sagsalim insaAllah bebegini biran evvel yuvana getirceksin kuzum 😇 Sen stres yapmamaya calis sutun gelsin guzel guclu anne🌼