Srdm ben 3 ay oldu korunmayı bırakalı 8 aylık evliyim . İlk bıraktığım da olmadı hüsrana uğradım ikinci ay da enfeksiyon varmış bir kadın doğuma gittim ve gebelik düşündüğümü söyledim enfeksiyon için ilaç kullandım yumurtalıklarımın verimli olduğunu ve çapının güzel olduğunu söyledi gebelik için hiçbir engel yok dedi folik asit başlamanı öneririm dedi 1 aydır folik asit kullanıyorum bu ay baya sabırsızım 🤭🤭