Funday35 ya cnm ben de kızıma gebelikte aynı tedavi ile ilk aydan gebe kaldım 3 yıl önce gel gör hatırlamıyorum işte🤦♀️🥰 ben en iyisi şöyle yapayım çarşamba akşam saat 10 olunca 48 saat oluyor iğneden sonra. Ama çarşamba sabah eşim işe gitmeden 6-7 aralığı 33 saat oluyor😄 o vakit inşallah diyeyim. Bir de akşam yine görüşürüz artık napalım🙃💕