sherwoodTR bebeğin ilk kalp atışı duyulduğu zaman ki kese şekli yuvarlaksa kız fasulye gibiyse erkek oluyor diyorlar oğlum fasulye gibiydi nasipse kızım olacak şimdi onun kesesi de yuvarlakti ablam hamile onun kesesi de fasulye gibiydi oğlu olacak inşallah evet cinsiyet önemli değil sağlıklı olsunlar yeter bence