AngeL- Kızlar ben ilk defa başladım kahvaltı yapıp 5 dakka içinde de hapı attım 🤷♀️ Siz nasıl kullanıyorsunuz?
bebisveannesiiii AngeL- 3 ay feramat kullandım canım aç karınla içiliyor akşam yemeklerinden 1 saat önce aç karınla içiyorum
AngeL- Yesim619 bende hemen 5 dakka içinde içtim akşam üzeri doktora gidicem bakalım sorucam kafam çok karıştı
ipekveatlas normalde aç karnına içilir fakat mide bulantısı yaptığı için tok karnına içiyorum (süt ve süt ürünleri,çay içersen onlardan uzak içilmesi gerek)
Funday35 AngeL- Benim doktorum kahvaltıdan yarım saat önce içmem gerektiğini ve kahvaltı da süt tüketmemem gerektiğini söyledi
emirem24 AngeL- bende sabahları kahvaltıdan 1 saat önce içiyorum 1 saat süt ve süt ürünü tüketilmemeli aksi takdirde tüm etkisini yitirirmiş öyle demişti doktorum☺️ Hala o şekil kullanıyorum
AngeL- emirem24 yaa hiç duymadım ben onu gerçi kahvaltı da süt ve süt ürünleri yemiyorum ama çay içtim yani
Yesim619 Ay kızlar hepiniz farklı demişsiniz benim doktorum yemekten iki saat sonra diyor kutunun da üstünde öle yazıyor size link attım bakabilirsiniz
burcuo AngeL- bana da kahvaltıdan 1 saat sonra iç demişti doktor bi, süt ürünü için ayrıca uyarı yapmadı
elifinilki27 AngeL- Doktorum bana aç içmemi söylemişti eşimi sabah işe yolculuyorum biraz daha uyuyup yada bekleyip ondan sonra kahvaltı yapıyorum
elifinilki27 AngeL- İlacın içeriğinde de yazıyo yanlış hatırlamıyorsam aç karnı içildiğinde işe yaradığı