Nermin_nur1 Kızlar Ablam için soruyorum ikili taraması 3.13 çıkmış sanırım, çok mu yüksek sizce ? Böyle olupta sağlıklı doğum yapan var mı . Tüp bebek ile hamile kaldı baya bi üzüldü stres yaptı ister istemez bende sormak istedim sizlere .
Happymami Nermin_nur1 kesin sonuç vermiyorlar zaten hatta bunun için imza bile attırıyorlar bence stres yapıp kafaya takmasın Bir kaç ay sonra Detaylı ultrasona girsin zaten bişey varsa belli olur
gamzesahinn Nermin_nur1 ikili taramada rısk cıkarsa getal dna yapıyorlar daha net sonuc verıyor hastalık ıcın