Seyda95 Kızlar hamile kalmadan önce benim prolaktin hormonu yüksekliğim vardı , tedaviyle düşer sonra kendiliğimden yükselirdi , şimdi gebeyim acaba bu durum sütümün fazla olmasını sağlar mı doğumdan sonra ? Bu durumu yaşayan var mı hiç?