Asli06671 Kizlar ben %30 vajinusmus hastasyim ve suan 29 haftalik hamileyim normal dogum yaptiriyolarmi yoksa sezeryanmi benim gibi olan varmi ?
Deletedmom434 Asli06671 bebek hemşiresiyim ben daha önce 1-2 tane vajinusmus hastası doğumuna şahit olmuştum biri sezaryen biri normal doğum oldu
Asli06671 Deletedmom434 normal dogum olan istege goremi oldu acaba hic yapabilecegimi sanmiyorum ve devlet hastanesine gidiyorum daha birsey soylemediler ama cok korkuyorum
Deletedmom434 Asli06671 isteğine göre olmuştu evet sadece sezaryene gelenin vajinusmusu biraz fazlaydı kendine pek dokundurmuyordu
Asli06671 Deletedmom434 bakalim ben ne isler ceviricem cok merak ediyorum herzaman hakkimda hayirlisini istiyorum ama cokta korkuyorum
Deletedmom434 Asli06671 korkma kuzum🙏🏻Bebişinin iyiliği için doktorunda ona göre bir karar verirsiniz hakkında hayırlısı olsun❤️
Kubra31 Bense vajinusmusum ve cok ileri seviyedeydi uzun ugraslar sonunda hamile kaldim ama hala karnima dokundurrken bile kasiliyorum. Doktorum normal yaptirirm ben sana dedi ama biraz zaman gectikten sonra kesinlesir galiba