ikizlerin_annesi__ Kızlar 32. haftama giriyorum Bu hafta sonu uçak yolculuğun olacak mı bu haftalarda uçuş yapan var mı nasıl geçti sizce sakıncası olur mu
minik4550 ikizlerin_annesi__ ilk gebeligimde 32 haftada bindim 33 te geri dondum bi sıkıntı olmamıştı raporla bindim yoksa almıyorlar bilginiz olsun
Dlkmrtt31 ikizlerin_annesi__ 36 da uçtum ben hiçbir sıkıntı olmadı rapor veriyor uçabilir raporu ama hava şirketleri sormadı bile
ipekveatlas 28de yaptım sorunsuz simdi 33de yapıcam bisey olucağını sanmıyorum strese girme canım psikolojik etkilenme
ikizlerin_annesi__ ipekveatlas yaaa aslında bende korkmuyordum ama havalimanını aradım 32. Haftada binmem çokta iyi degil basınçtan dolayı normal doğumu tetikliyor dedi offf anlamadım ya
ipekveatlas ikizlerin_annesi__ onlar istemezler tabiki. sen bol bisey giyin kimseue gösterme doktordan iyi mi bilecekler doktorum 35. haftaya kadar sana rapor yazarım gidersin demisti. (riskli bi gebeliğim yok tabiki bu da önemli)
minik4550 ikizlerin_annesi__ hayir kalkarken kalp çarpıntısı yaşamıştım ama bende genel bi durum bu sizde olmaya bilir herhangi bi basınç veya sarsılma yaşamadım
ikizlerin_annesi__ minik4550 ohhhhh iyi cok şükür o zaman yaaa darısı bana inşallah bende sıkıntısız sorunsuz şekilde gidebilirim 🙏🏻🙏🏻
ikizlerin_annesi__ ipekveatlas evet canım doktor bana da öyle dedi aslında ama ne bileyim basıc felan korkuttu . Dediğiniz gibi geniş giyineyim