Merhaba hanımlar 36 haftalık gebeyim bebeğim 23ten itibaren 2 hafta geride geliyor geçen hafta kontrolde stabildi bu hafta 3 haftaya çıkmış dedi bu arada farklı birkaç doktorada gittim 2 3 ölçenler oldu bu doktor beni ankara perinatolojiye yönlendirdi ama bebeğin her şeyi normal sıvısı kilo alımı vs bende uzakta oturuyorum aşırı saçma geldi yönlendirmesi zaten detaylıda gittim perinatolojiye Allah aşkına böyle 2 3 hafta geride olup gayet sağlıklı doğan bebekler yok mu bebeğim doğum pozisyonunu almış bu arada