Kartı alırken o ay yatanı o ay kullanmazsanız siliniyor demişlerdi birikim yapıp kullanmak isteyenler oluyormuş öyle olmuyor diye belirtmişlerdi. Bildiğim kadarıyla devretmiyor yani. Ben kullanıyorum bırakmadım içinde ama önümüzdeki ay anlarsın muhtemelen