Melisakplnn Kızlar daha 2.5 ayda 8.9 kilo aldım geceleri midem kazınıyor ve yiyorum yemesem bişey olacakmış gibi hissediyorum vicdan azabı çekip yiyorum nsıl yapıcaz kilolar aldı başını gidiyor
Denizce345 Melisakplnn biraz fazla almışsınız daha çok erken ilk üç aylık dönemde kilo almamak gerek aslında bebeğe bi yararı yok o kilonun. İlk üç ay bebek bizden beslenmiyormuş da zaten. Ama dörtten sonra yediklerimze dikkat etmek lazım sağlıklı beslenmeliyiz. Aldıktan sonra şun yapcak bişey yok galiba:)
Happymami Melisakplnn ikiz bebeklerse eğer normal canım sağlıklı olsunlar da boşver kiloyu kilo verilir ama kendi sağlığına da dikkat et şekerin çıkmasın 🌸