Busra032 Geçen hafta pıt pıt hissediyordum bu hafta hiç hissetmedim bı sorun olabilir mi kizlar ya da benim haftalarımda aynısını yaşadınız mı
Zeyna27 Busra032 6. Aydan sonra düzenli oluyor diye biliyorum bende 19+3 bende bazen hissetmiyorum ama çikolata yiyince yan yatıp bekliyorum hemen hissediyorum kızımı ❤️
Simsim60 kckelf123 ayy bende 20+4 üm geçen hafta hissettim 4 gündğr tık yok.demek sizde de var.googlede geze geze bir oldum meraktan
Busra032 kckelf123 ben elim karnimda gezdigim için heralde yatınca genellikle hissediyorum bide çikolata falan yiyince
Simsim60 kckelf123 içimde dalgalanma gibi bir histi.ilk hamileliğim olmadığı için bağırsak ve bebek kıpırtılarını ayırt edebiliyorum fakat şuan yok :(