Deletedmom10846 yok ya ilk yıkama değil baya yıkama yaptım ben battaniye 1 seneyi geçik kullandım, tulumları 2 aylığa kadar oldu sadece her hastane çıkışı gibi ☺️ Kalitesine kefilim değişmedilerse ben yaptıralı 3 seneye yakın oldu çünkü, ikinci çocuğum için yine ordan düşünüyorum ☺️