Tatlisannedilekk Babydream bu benim 2.hamileliğim, 1buçuk yaşında oğlum var onun peşinde koşmaktan zaman nasıl hızlı geçiyor hiç anlamıyorum🤭
Babydream Tatlisannedilekk ayy ne güzel işte kız ben yattığım yerden zaman geçmiyor sankii olduğum yerde sayıyor gibiyim 😂 herkesin zamanı ilerliyor ama ben yerimde gibiyim😂
Happymami Babydream her kontrole gittiğimde farklı tarafta şimdi de yüz üstü yatmaya başlamış cimcime kızım 💖😂
Babydream Happymami ahhh bizimm kızda öylee detaylıda kasıklardaydı kafası doktorum yüzünü bile gösteremedi pozisyonu uygun değildi sonraki kontrolde göbeğimin orlardaydı kafası 😂 çok garip geliyor duygulanıyorum🥺🥲
kahvesever__ Babydream bende öyle tekmeledikçe ağlıyorum duygulanıyorum çok güzel bir duygu anne olmak gerçekten rabbim isteyen herkese nasip etsin
Mucizem_211 Babydream vallah o kadar söylüyorum ama bana mısın demiyor 😂zaten 17 mart doğum Allahın izniyle sezeryan günümüzü aldık az kaldı dayanacaz başka çevremiz yok😇
Babydream Mucizem_211 yaa çok heycanlıı🥳 rabbim ağrısız sızısız doğum nasip etsin sağlıkla kucağına al inşallah 😍 bende artık o zamanları görmek istiyorum bizim doğum haziranda 🥲
Lulikli Babydream amin canım 🤲🏻 bakalım hayırlısıyla sağlıkla gelsin bebişlerimiz insan gerçekten heycanlanıyor hele bi de ilkse çok değişik 😅
Babydream Lulikli ahh evet eveet çok değişik duygular içersindeyim duygusallık bir yandan korku bir yandan acaba yetebilecek miyim bakabilecek miyim koruyabilecek miyim 🥲 annelerimiz hakkını ödemeyiz, bunu anne olunca çok daha iyi anladım🥲
Babydream drytcvkarsln yeri daralmıştır artık minik kuşun😍 o haftalara bir an önce gelmek istiyorruummm🥳
Babydream ipekveannesi bizimde genelde kasıklarda ve sağda oluyor ama canı nerde isterse orda takılıyor ballı turtam 😂
Mucizem_211 Babydream ne güzel dua ettin kuzum rabbim sağlıkla seninde evladını kucağına versin inşallah 😇benim çok zorlu bir gebeliktti genetik yöntemiyle tüp bebek yaptık hemde plasenta previa rahime yakın olduğu için doktor kalkmayı yasakladı hep yatım zaman geçmedi ama şükür bitti az kaldı inşallah hepimiz bebeklerimize kavuşuruz 😍♥️
Babydream Mucizem_211 amin canım inşallah🌸 yaa zorlu sürecin sonuna gelmişsin artık benimde ilk haftalarda kanamalarım ve düşük tehlikem vardı ilk 3 ay hep yattık☺️ Geçenlerde yine bir kanamam oldu korkuttu bizi küçük hanım ama korkulucak bişey yokmuş bunaltılarım desen hala devam ediyor zorlu yollardan geçiyoruz ama eminim kokularını içimize çekince hepsi geçicek🌸🥰
Mucizem_211 Babydream inşallah geçecek merak etme kuzum Allah büyüktür Allah yar ve yardımcımız olsun inşallah sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah canım benim ♥️😍