28+3günlük hamileyim. Bugun kontrolümüz vardı ayrıyetten izlemde vardı izlenimi yapıp doktora gittim.Kızım normal doğum pozisyonu almış kafa aşağıdaymış. Kilomu 1350 grammış boyumuzda 38.29 cm miş sezeryan olmak istediğim içinde 8 mayısa gün verdi son kontrolde 10 Nisan verdi sizde durumlar nasıl doğum belli oldumu😊