Ozlemozlem123 Kızlar 14. Haftadayız hala başım ağrıyo ilk haftalarda daha çoktu. Sizde de oluyor mu? Yoksa bende mi sıkıntı var?
Eslemim34 Ozlemozlem123 Bnm de çok ağrıyordu gözümü dahi açmak istemiyor dum hastahaneye gittim tansiyon falan baktılar parol yazıp gönderdiler başka bişi veremiyorlar zaten
Ozlemozlem123 Ipekkarakus0 valla çok kötü sürekli baş ağrısı olması normal hayatımı etkiliyo inşallah tez zaman da geçer
Sevil1 Merhaba benimde ağrılarım var 16. Haftaya girdim şiddetli baş ağrısı yaşıyorum son iki haftadır ama bugün sordum doktoruma progestan hap kullanıyorum o yapar dedi bana
Sevil1 Ipekkarakus0 evet bana doktorum bundan dedi , daha bugün sordum ağrımaya başladığında şiddetli ağrıyor ,birde progestan hap yapar mis
Ozlemozlem123 Ben de daha öncesinde gittim bana da parol dedi tansiyonuma baktı başka bişey yapmadı. Şu an yine aynı şekilde ağrıyo bilmiyorum ne yapcam kafamı kaldıramıyorum
Sevil1 Ipekkarakus0 rica ederim ne demek sizinde mi kanama li geciyor hamilelginiz ,benim öyle geçiyor o sebeple progesteron kullaniyorim
Ipekkarakus0 Sevil1 yok benim ki tedbir amaçlı sadece bir kere pembe leke gelmişti ondan sonra kullandırdı doktorum