Dilekylz811 Merhabalar arkadaşlar 18 haftalık hamileyim bu ikinci gebeliğim bebeğin hareketlerini hissetmiyorum kızımda 17 haftalık haftalıkken bir kez hissetmiştim hissetmemem normal mi sizce
RdvnMlkn Benimde 2. Hamilelik Doktorum 20 haftaya kadar normal demişti hani biz korkarız ya nye tekme atmadı falan 20 haftaya kadar hissedemeye bilirsin