sevdaoztsss Kızlar 37 haftalık hamileyim göğsüm 2 numara büyüdü ve çok ağırlaştı dün bişey farkettim göğsümün alt kısmı portakal üzeri gibi pütürlü olmuş ve sert bir kitle var bu normal bir durum mu :(
Bahar1508 sevdaoztsss bence göğüs uzmanına görünmen lazım normal değil diye biliyorum belki hamilelikten bir şey gelişmiştir bi göster kendini
poncikveannesii sevdaoztsss süt torbaları o eline gelen kitle gibi şey emzirirken çok fazla öyle olacak yer yer sertleşecek
Fatmapekesen sevdaoztsss devamlı pudra kullan çok iyi geliyor ama temiz olarak kullan terli terli degil
sevdaoztsss Bahar1508 Bahar1508 hadi ya halam da göğüs kanserinden vefat etti yakın akrabada da olunca korkmadım değil internetten baktım kanser belirtisi aralarında sertlik de portakal gibi görünüm de var :(
Bahar1508 sevdaoztsss kanser değil hamilelikte hormonlardan değişebilir öyle korkma sadece kontrole giderken doktoruna şikayetini söyle :)