Momy_eyyuptalha Merhaba kızlar benim bugün adet olmam gerekirdi yaptığım teste bu çıktı sizce hamilelik var mıdır https://imgyukle.com/i/EaGLvS https://imgyukle.com/i/EaGHTG
RdvnMlkn Momy_eyyuptalha bir kaç sonra tekrar yap daha net olur eğer şüphen varsa hamilelik için kan tahlili yaparsın
Momy_eyyuptalha Srdm ay teşekkür ederim 🙏🏻 ben kendim görmek istediğim için görüyorum sandım 😂 piskolojim sıfır 🤦🏻♀️😂
Srdm Momy_eyyuptalha hayırlısı olsunn canım insallah sağlıklı gebeliktir sağlıkla alırsın kucağına bebeğini 🙏🏻😊
Momy_eyyuptalha babynil net görünmesi için olabilir kamerada net görünmüyor ben net göruyom testeki pembemsi çizgiyi arkadaşlar da görsün diye açtım
Deletedmom72728 Momy_eyyuptalha ben hiç birşey göremedim canım yaa tek çizgi 🤷🤷 yalan olmasın ama benmi yanış görüyorum