ilkimmm Safuree ben ilk aylar için mustela aldım saç ve vücuda birlikte kullanılıyor. Bu kutu bittikten sonra dalinle devam etmeyi düşünüyorum
Asel2520 Safuree dalinle başladık şuan kızım 2 yaşında hala onla devam ediyoruz doğacak bebişede aynı onu kullanacağım
gzdeozss Safuree Mustela aldık biz Bi sıkıntı yaşamadım şuana kadar 4 aydır kullanıyorum hala bitmedi bence direk Mustela alın pahalı ama çok uzun süre gidiyor
Safuree Fikirlerinizi yazarsanız cok sevinirim yenidğmuş bebek cildi cok hassas olacagı için her şampuan iyi olmayabilir diye düşünüyorum
RdvnMlkn ilkimmm bende dalini kulaniyorudum memnun değildim oğlumun konaklanması vardı onun için doktorum tavsiye etmedi
elifeari Bende mustelanin hassas ciltler için olanını aldım. Erken doğum riskim vardı tenine daha iyi gelir diye düşünerek. Dalinin içeriğinin kötü olduğunu yazıyorlar her yerde. Ekonomik olsun diye ilerde üni babye dönebilirim.
Suleermz Safuree arkadaşım 2 çocuğuna da kullandı hala kullanıyor e bebeğin kendi markasını kullanmayı düşünüyorum
Zeynosunannesii Suleermz ya içeriği temiz diye bende onu kullandım ilk kiziimda hiç saçını uzatmadi değiştirdikten sonra uzamaya başladı bilmiyorum tesadüf oldu ama ben memnun kalmadım kokusuda pek güzel değildi
Aryapoyraz Safuree unı baby yenidoğan şampuanını kullanıyorum cok memnunum hic bir yan etki konak vs karsılasmadım
EsilaMiracAyazEren_Moms Safuree Ben uni baby yenidoğan serisini kullandım. Islak mendilinden çamaşır deterjanlarına kadar her şeyi uni babydi.
Asyaaa35 EsilaMiracAyazEren_Moms konudan alakasız ama ıslak mendil bende uni baby aldım ama herkes sakın kullanma geri ver çok kötü diyorlar eski komple sarı paket olan güzelmiş ama bu yeni ambalajlılar kötüymüş sizde böyle bişeyle karşılaştınızmı?
duygulu62 EsilaMiracAyazEren_Moms göz yakıyor malesef bende aldım ama napıcm nasl baslıcm blmıorm Hemde 3 kutu aldım bilmeden 😞 kendımde denedıgımde göz yaktı henüz doğmadı bebiş