moom222 canım bende tsh için 50mg ve 75 mg olmak üzere iki ilaç kullanıyorum 1. Trimesterde 2.5 altında olmasını istiyoruz demişti doktorum yanlış hatırlamıyorsam benim 2falandı o haftalarda şuan 33haftalık 3. Trimesterdeyim 3 olmuş bende korktum baya ilaç kullanmama rağmen nasıl çıkıyor diye doktorum 3. Trimesterde yükselmesi normal dedi sen yinede bi görüş doktorla 🙏🏻