Emossk defneninannesi44 2 sene oluyor ama dolar üzerinden satıyorlardı hatırladığım kadarıyla Kiğılı pasajında bir dükkan di
gzdeozss ozumveannesi biz kullanıyoruz çok salyası vardı salyası azaldı bakalım diş döneminde nası olacak 🤷🏻♀️
2melekannesii___ ozumveannesi Bende kızımda kullandim dis cikarmasi ve aglama krizleri duzeldi gayet memnunum 2 yaşında hala boynunda 7 aylikken kullanmaya baslamistm Ben ve cevremdeki akrabalarim https://instagram.com/kehribar_kolyemm_?utm_medium=copy_link Bu siteden aldik hepimiz memnunuz 130tl sadece kolyesi sertifikali
Hzlkaya Merrvee34 ilk 3 ay ayak bileğine taktım gazı için sonra küçük geldi zaten boynuna taktım 17 aylık oldu hala boynunda